Cats, man.

Jul. 11th, 2017 07:15 am
grrltastic: (Default)
 One of the cats, Sophie, is a walking collection of medical conditions. This has manifested in what's essentially a hunger strike, and she's almost literally starving herself to death in a free-feeding household. 

Good job, animal. 

The solution to this has been to feed her canned food, separately from the rest of the cats. However, she really only eats under supervision, so someone needs to sit with her while she licks at food for 45 seconds, wanders away, comes back, licks at food for 45 seconds, etc. Until she's managed to eat most of a half a can of catfood. 

This message brought to you by the reason why I'll be late to work today. :|

Ohai

May. 3rd, 2017 07:00 am
grrltastic: (rain)
It is National Bike Month, and for whatever reason that has prompted me to actually get back into the bike commuter routine. Motivation is a strange and fickle beast.

Between Sunday night and Tuesday morning, I slept for 26 hours. I have no idea why. I seem to have recovered, though.

Yep.

grrltastic: (rain)
 I'm here,  on what is essentially the eve of my new life, missing 2011. Again. Still. I don't know. 

Objectively, I know that I was desperately miserable during that time. But at the same time, my good days were so much better than anything I get now. I was building myself up from scratch and had nothing but potential. And I knew it. 

I dunno. Stable, adult life is just so... tepid. I hate it. 
grrltastic: (tank girl)
Today is Saturday.

Yesterday at work I officially accepted my offer, with a start date of January 9th.

Tomorrow Trish and I are going to look at a really lovely rental house in a pretty good neighborhood. We're also on the list go see a really fabulous town house in an excellent neighborhood kind of whenever the property managers there get their shit together. (Yes, rent in Portland is that high.)

On Wednesday I will take my last-ever final.

On Friday the term will end.

On Saturday I will commence my month-long nap, because I will have finally Done The Thing.
grrltastic: (tank girl)
 Just FYI: My goal for the next 4 years is to do my best to ignore that a federal government even exists. Anything you can do to help support that is greatly appreciated. 

Warpaint

Nov. 9th, 2016 12:25 pm
grrltastic: (tank girl)
The benefit of having shitty things happen in your 20s is that when shitty things happen in your 30s, you have a rough map for how to proceed. It doesn't suck any less, but I've got my knapsack packed and I know how to navigate the path ahead.

I graduate in 30 days and then I will be ready to fuck shit up. And fuck shit up I shall.
grrltastic: (computer science)
You guys I AM GETTING SO CLOSE TO THE END.

I have four weeks left of class, and then finals, and then I will receive the golden ticket to the rest of my life. I have been talking to recruiters and touring offices and interviewing with hiring managers. I am going to graduate soon, and I am going to have a job.

This is causing me really intense anxiety. Apparently somewhere along the way I learned that feeling hopeful about stuff is the quickest way to soul-crushing disappointment.

So that's fun. But, like, OMG. OMG OMG OMG OMG OMG.
grrltastic: (Default)
Things that I am feeling really hard tonight: As an individual, there's only so far that you can get in terms of knowing other people. There's a certain amount of loneliness that you always have to live with.

Soggy.

Oct. 26th, 2016 04:22 pm
grrltastic: (rain)
 We're going to get through the entirety of October with only 2 rain-free days. I am losing my goddamn mind. 
grrltastic: (menstrual dreamer)
This seems to be a topic of conversation lately, and I have a couple thoughts.

Gross! )


Page generated Jul. 27th, 2017 02:27 am
Powered by Dreamwidth Studios